DI - värsta katastrofen!

Japp, sitter på min internationella ekonomilektion och surfar på Dagens Industri. Det är SJUKT vilken kris det råder. Än så länge har kanske inte jag personligen påverkats, förutom att mina fonder inte riktigt vill i samma riktning som jag... Men snart, snart slutar jag skolan, och vad ska jag göra då? Egentligen vill jag ut och resa, men finns det inga jobb kan det bli svårt, även här i Sverige. Därför funderar jag på att börja mitt år i Sverige trots allt, vi får väl se.

Det är konstigt hur jag i perioder totalt struntar i politiken med mera, men det är ju trots allt så viktigt att hänga med, speciellt nu. Ska nog börja lyssna på di.tv lite oftare, det är ju inte jobbigt precis, bara allmänbildande.

Idag kommer älsklings chef till hans jobb för att se att han sköter sitt jobb, han är butikschef på Kjell & Company. Hoppas att allt går bra, men det tror jag verkligen att det kommer att göra, han brukar ha sån koll, när det kommer till jobbet, hihi.....

Det var väl allt för mig, nu ska jag fortsätta läsa om pantbanken och bilkrisen och allt annat intressant som står hod DI.

PUSS PUSS / Jess

Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0