First Time Bloging

Dags att skriva mitt första blogg inlägg någonsin! Har inte ens läst en blogg! A jag vet måsta ha varit på någon annan planet de senaste åren! för jag har missat något! Tanken är att vi ska ha bloggen tillsammans, jag och Jessica (L), syftet är antagligen för att hon ska se om vi kan enas om något. Brukar gå sådär hehe!


Jag kommer främst blogga om mina största intressen här i livet. Teknik och sport men framför allt om KABLAR!!! Har en liten äcklig fetish för kablar, tar det en annan gång.

Men det första jag kommer skriva om är dock en film vi såg på igår! "Barnhemmet" eller "El Orfanto" som den heter på spanska. Spanska tänkter ni? vem ser en film på spanska! Men jag kan starkt rekomendera denna! Kategorin är Thriller, vilket inte är helt sant, men så nära sanningen man kan komma genom att  dela in saker  i fack, eller kategorier i detta fall. Handligen utspelar sig på ett barnhem (no shit!), här får man följa en liten familj där sonen leker glatt med sina låtsas vänner. Vilket föräldrarna har lite svårt för, när de tillslut föröker få honom att sluta leka med vännerna försvinner han mitt under ett stort kalas. Mitt under all tragedi börjar det hända underliga saker (no shit-igen). Filmen innehåller exorcism vilket jag starkt tror på! Jag fick läskiga rysningar när vi låg där i sängen och såg på film. Ett starkt tips är att inte ligga i sängen när ni ser på "Barnhemmet", a om ni vill kunna sova den natten förstås. Se denna!

Ses snart igen!

Tjipp!


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0