Fredagens outfit/Lördagens shopping/Söndagens mys

God morgon, jag sitter och äter min andra frukost för idag. Ingen skola idag men Patrik skulle tidigt till jobbet så åt frukost med honom först, och nu sitter jag hemma och myser. Äter nyttigt gör jag oxå! Sötmandel, ananasjuice, banan och kiwi. hihi*



Helgen har varit underbar.  I fredags var jag och Patrik ute, vi mös först på kvällen och gick ut till en nattklubb i stan, där jag oxå faktiskt jobbar. Dansade och hade kul, men ska påminna mig själv om att inte ta skor som jag aldrig använt på mig när jag tänker dansa, för detta resulterade i att Patrik fick bära mig hem. Och det tog typ en halvtimma!!! Stackars älskling, hihi*

Nedan ser ni en bild på oss innan vi skulle gå ut. Jag hade en klänning från gina tricot och Patrik hade på sig en vit skorta och en svart väst ifrån MQ.

 

På lördagen åkte vi först hem för att gratta patriks mamma som fyllde år! - Grattis! Efter den visiten åkte vi in till gbg =) Shoppade och mös. Köpte förresten en väst på Bik Bok där. Jag var lite tveksam, men älskar den nu, den är helt underbar. Sååå mjuk och go! - och helt fake för er djurälskare.

En bild på kappan nedan, Bik Bok 499 kr



Söndagen var inte sämre den, en riktig mysdag. Och Patrik skrev sitt första inlägg i bloggen, hihi*
Så gott att det har varit fint väder dem senaste dagarna, så vi tog en go promenad i skogen. Självklart hade jag med kameran då med, eller, glömde den först, men fick gå tillbaka och hämta den, tokigt! Här är i alla fall en bild som jag tog på vår promenad.



PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS/ Jess

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad gulligt att ni har en blogg tillsammans ;) jadu, jag googlade efter lite bilder och så hittade jag den ;)

2009-02-09 @ 14:19:58
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: martina

Så söta ni är tillsammans :)

2009-02-11 @ 18:39:31
URL: http://metrobloggen.se/martiiiina

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0