Hel och ren!

Kom tillbaka från Sälen i söndags, utan smärre skador! Gjorde dock en praktvurpa! Stod helt still i en svakt sluttande backe ock kollade på pistkartan. När jag plötsligt hör något ropa mitt namn "Paaatrik?" Snurrig som jag är (av naturen) tittar jag upp. "Huuu", men med en sådan fart att jag får bakvigt och rammlar omkull från mitt stillastående läge. Förstår fortfarande inte hur jag egenltigen kunde göra detta! Men men ingen känd såg mig ialf :D För personen som ropade var såklart någon jag inte kände... typiskt. Men för dagen är det tvätt och städning som står på schemat! Lagom kul... men men det är ett måste. /Tjipp

Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0