Lika JÄVLA duktig som Blondinbella!

Ska göra en såndär planering, som Blondinbella börjat göra för varje vecka. Jag vet att det råkar vara fredag idag, för det är det väl?? hihi* Men jag kan väl börja min planering varje fredag, varför vara som alla andra, och Blondinbella.

Studier
Samhällskunskap, shit pommes frites! Den är försenad nu, men vad ska man göra när någon går och snor ens dator?!
Matte - konstant!
Geografikoll på måndag
Psykologireflektion till nästa fredag
Naturkunskapsredovisning på fredag

Ja, ska verkligen göra mitt bästa att hinna med, och om datorn bara kan börja fungera, så snabbt som möjligt (för polisen hittade den så jag har fått tillbaka den men den är sönder). Jag tror dock att jag kommer att klara detta, känner mig ovanligt motiverad idag.

Motion/Kost
Jag tror inte Blondinbella har denna punkt, men jag tycker den är viktig. Jag ska vara lite strängare med min kost under den kommande veckan. Hoppas att det går bra, grovt bröd och nyttig mat. Morot och en bit mörk choklad! =) Motion, ja, ska försöka hinna ta ett par raska promenader. Och träning av min mage har jag verkligen kommit igång med! Underbart. Sen på torsdag har jag ju orientalisk dans på schemat! - Underbart! Det är så kul, jag rekommenderar det verkligen.

Socialt
Idag blir det familjemiddag hemma, mysigt. Mamma ska göra god mat....hihi* Sen på lördag blir det kalas hos mormor, hon fyller nämligen 65, mycket familjeaktiviteter! Söndag tänkte jag spendera i Göteborg. Ska på någon mode-mässa-grejs, vet inte vad man kallar det, men vinnaren ska få sälja sina kläder på MQ - coolt! Ska dit med Peter! =) Resten av den kommande veckan kommer mycket av tiden att gå till plugg, insåg jag nyss när jag skrev listan ovan :P

Kärlek
Jag tror att nästa helg, alltså inte den som kommer nu, kommer jag och min älskling få lite tid för varann. Jag skulle vilja att han iaf avser lördagen och söndagen för mys! Annars kommer vi självklart att ses i veckan också, men kommer nog inte ha jättemycket tid för att hitta på något kul förrän till helgen. 

Jobb
Idag ska jag jobba. Men har fortfarande inte fått mitt schema för nästa månad så vet inte när jag jobbar nästa vecka. BTW, fick usel lön denna månaden, lite ledsen, men men, jag har iaf ett kul jobb! Jag får värdera det! Hoppas på att jobba onsdag och fredag nästa vecka.

Så, detta var min underbara planering för typ en vecka framåt. Det var faktiskt rätt skönt att få skriva ner den såhär, nu ser man hur mycket respektive lite man har att göra.

PUSS PUSS PÅ ER / Jess

Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0