Lipstick Jungle




Bild lånad från: http://1.bp.blogspot.com/_BcAhLr85Pvs/R4vnxf0WFBI/AAAAAAAAT9E/chLjDlgirF0/s400/lipstick+jungle+2.jpg

Underbara, underbara, underbara Lipstick Jungle! Jag är kär! Serien är underbar, men den mest underbara av dem alla är Victory Ford! (Tjejen till vänster) Hennes klädstil is to die for! Och hennes personlighet är helt fantastisk i serien. Ni kommer definitivt få se fler bilder av henne - hennes vackra kläder. Hon får mig att fundera på att köpa nya kläder och ändra min stil. Tror faktiskt jag ska göra det.

PUSS / Jess

Kommentarer
Postat av: Malin :)

DE verkar skit bra har bara en pojke hemma som hellre ska se något förbannat bil programm.. :( men en dag då ska jag se i kapp allt.. :P:P



snygg bloggen blev förresten behagliga färger toppen!

2009-02-06 @ 14:49:32
Postat av: Peter

To die for she is indeed, miss Victory Ford.

Unfortunately not everyone can afford.



Haha vad rolig jag är. Jag kom på ett rim på engelska! =D ^^

Vi får köra lite mer Lipstick-marathon någon dag.

2009-02-06 @ 19:40:20
URL: http://fikusactivity.blogspot.com

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0