nY sHOPPING rUNDA

Hahah, kul det såg ut!

Igår var jag och mamma på shoppingrunda i Göteborg. Det var längesedan vi var där ihop. Vi var ju på shoppingrunda förra veckan, så det har det blivit många av det sista, men det har varit sällan dessförinnan. Igår var vårt stösta mål att finna en balklänning. Något som jag dragit mig för en del. Jag älskar att vara fin, att klä upp mig att shoppa, etc. Men balen, jag tycker den är fööör övereklamerad. Alla bara tjatar om den, och då tenderar den att bli aningen lam i mina tankar. Men det blir säkert fantastiskt, jag bara orkar inte planera hela mitt liv kring den som så många andra verkar göra.


Det tog inte alls långt tid att hitta "the dress", underbar klänning. Denna kommer jag dock inte lägga upp några bilder på inte än iaf. Vill inte att alla ska veta vad jag ska ha på mig, men köpte råsnygga handskar till, ska verkligen inte vara traditionell på balen. Jag tror jag och Patrik kommer att vara ett snyggt par, och så länge vi inte ser ut som alla andra par så är jag nöjd, hihi*


Ni kan dock få se lite andra bilder som jag tog från igår. Vi börjar med en necisär som jag köpte till Parisresan, måste ju ha en ny fin necisär då, hahaha!


        
Lila Necisär, Lindex ca 149 kronor.                              En korallfärgad plånbok från TOPSHOP!
                                                                                                    Älskar den! Ca 170 kronor! - äkta läder

Jag har mått lite smådåligt dem senaste dagarna. Så jag och mamma spenderade långa stunder på kaféer och matställen.



Mamma äter en underbar chokladmousse, och myser med en kaffe, eller två!



Älskar när man blir serverad vackra efterrätter, hihi.
- tack mamma för en underbar dag!

PUSS/ Jess


Kommentarer
Postat av: bownii

gish vilken glass!

2009-02-17 @ 23:44:30
URL: http://www.bownii.devote.se
Postat av: Peter

Åh, ser att ni var på Jensens. Brukar hamna där med Daniel då och då ^^ Mysigt värre =)

2009-02-21 @ 15:44:51
Postat av: Malin :)

Vilken färg är klänningen då?? tror ni kommer vara jätte söta ihop, det är ni ju annars så :) Kram kram på dig.

2009-02-23 @ 16:12:38

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0