Orientalisk Dans

Hahahahahahahaha... Ok, det är sant. Jag har börjat med orientalisk dans. Var på första lektionen idag. Ska jag vara ärlig med er måste jag medge att det  var faktiskt väldigt kul. Det var min mammas idé, några vänner till henne skulle gå. Så jag sa varför inte?! Det kanske är kul, och det kan vara en kul grej för mig och mamma att göra ihop. Du kanske tycker det låter töntigt, men just därför var det kul. Varför vara som alla andra?!.

Gruppen bestod av hälften gamla och hälften unga människor. Och det var verkligen inte lätt. Att röra på höfterna var en konst, det visste jag, men jag trodde kanske inte att jag skulle finna det sååå svårt! Att se så graciös ut som vår lärare gjorde, ja det krävs säkerligen många års träning för det. Men jag är glad om jag lär mig lite granna. Jag kommer i vilket fall som helst att vakna upp med en otrolig träningsverk i magen imorgon.

Och det underbara är att jag blev inte ens så yr när vi dansade, har haft väldigt lågt blodtryck dem senaste dagarna, värsta var det igår när jag var på jobbet, och helt plötsligt bara började skaka, och känna hur omgivningen rörde sig runt runt.... jag satte mig ner och trodde att jag kunde få det att gå över, men så lätt skulle det minsann inte försvinna. Det slutade med att jag blev så dålig att jag fick åka hem. Patrik kom och hämtade mig, och tog hand om mig. Jag mådde dåligt och näst intill hyperventilerade länge, jag antar att jag blev lite rädd också, vilken tur att man har en sån underbar pojkvän som inte lämnar ens sida. Jag förstår inte vad jag gjort för att förtjäna en sån underbar man?! Men vad det än var, så är jag glad för det, för han är det bästa som har hänt mig....


xxx / Jess 


Kommentarer
Postat av: Malin :)

USch då inte bra att du mår dåligt..vad kan det bero på?

Förresten med risk för att låta dum vad innebär orientalisk dans??

2009-02-23 @ 16:08:41

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0