Lots of Shopping - at MQ

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag ville byta stil. Det är inte så lätt som det kanske verkar, men idag har varit en helt underbar shoppingdag. Jag och mamma vaknade sent och hade världens mysigaste morgon. Hon hade jobbat natten och jag körde Patrik till bussen tidigt imorse, (klockan stog fortfarande på 05: någon) så efter det åkte jag hem för att sova.

Mamma och jag bestämde oss senare att åka och shoppa, det var trots allt länge sedan jag och mamma gjorde det ihop. Imogon har jag namnsdag så vi tyckte att det passade bra att åka och handla, vi brukar fira det och alla hjärtans dag med en liten present. Men vi hittade så mycket, och jag som ska betala självrisk på min dator, men men, får jobba mycket framöver, hihi...

Måste självklart visa er våra nya "findings"!




Rutig topp 399 kr, svart väst 499 kr, blommig topp och armband ca 300 kr
Jag är så glad! - here I come, Victory Ford!

    

Här är jag i min väst och den ena toppen, älskar stilen, definitivt något att satsa på till våren. Till höger ser ni min underbara vackra mamma. Hon köpte denna fina odd molly kofta, visst är hon bara sååå söt i den!



Och sist men inte minst, det underbara armbandet, av märket OXXO design.

En otroligt lyckad dag som sagt....
Men något mer inträffade faktiskt, efter att vi kommit hem. Polisen ringde. Jag anmälde ju min dator stulen igår, och idag ringde dem och ville ha en mer utförlig beskrivning, kan dem kanske ha fått in min dator? Jag hoppas det! Det hade varit så underbart att slippa betala själrisken och få tillbaka alla mina arbeten...tänk vad lycklig jag hade blivit..

Massa pussar till er alla / Jess


Kommentarer
Postat av: Louise

Vill du ha fler läsare på din blogg helt grattis?

Bli medlem: http://www.viraltrafik.se/?Louiselb

2009-02-11 @ 19:06:48
URL: http://louiselb.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tja snyggo! ska vi dra en vin kväll i veckan elelr nått? Pusss

2009-02-16 @ 19:49:17
URL: http://annapernilla.devote.se

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0