släktkalas - släkten är värst??!

Idag är det dags för min mormors 65- års kalas! Som alltid har jag blandade känslor inför kalas. Visst är det alltid kul att fira dem man älskar, men släkten är väl ändå alltid värst? Det är dem som vet allt om dig, det är dem som alltid kommer att dömma dig! Det spelar egentligen ingen roll, men visst ska dem alltid retas med lilla mig. jag tål det ju, men visst har man alltid lite press på sig som barnbarn, dotter, systerdotter, kusin m.m. Eller? Men, man älskar trots allt denna släkt väldigt mycket, dem är en del av ens liv. Grattis mormor!

Patrik skulle inte med idag. Lite tråkigt tycker jag... Men först så ska han jobba och sen ska ett par från hans jobb ut och festa. Hoppas att han får det kul! =)

Jobbade igår. Vill inte riktigt prata om det. Men om vi säger såhär - VÄRSTA KVÄLLEN I MITT LIV! Så får ni en inblick om hur mycket det var att göra.

Puss på er, nu ska vi åka. / Jess


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0