Stulen Dator!/Skriva CV

Vad har ni skrivit i era CV:n? Alltså, sitter med det nu, och det är lite klurigt. Slutar ju skolan efter denna termin och det skadar inte att börja förbereda sig för verkligheten. Jag vill registrera mig på olika jobbsajter, men grejen är, då måste man göra ett så brett CV att det lockar många olika kategorier, pust, men det blir nog bra. Nu har jag bara det personliga brevet kvar, och det tror jag nästan man måste skräddarsy för varje arbete man söker.

OJ!
Vet ni vad som hände mig idag?? Måste berätta. Jag kommer till mitt skåp i skolan, som vanligt, tar upp nyckeln och ska låsa upp det... men....inget lås där....öppnar skåpdörren som var olåst och ser att det är näst intill tommt. Min dator var stulen! Shit, jag kan fortfarande inte riktigt fatta det, mina skolarbeten tre år tillbaka (det var skoldatorn) borta, som ingenting, bara borta! Ledsen, och inte nog med det, jag måste betala en självrisk på 2500, som om jag vill lägga pengar på det, mitt jobb är inte direkt välbetalt..... **so so sad**

PUSS / Jess 


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0