Nattsudds-mys = Shopping

Ikväll var det nattsudd i stan. För er som inte vet så är det när affärer har öppet sent och det är trubadurer ute överallt i stan och massa kalabalik e.t.c. Jag och älskling gick i alla fall ner och det var riktigt mysigt. Träffade en hel del folk som jag inte sett sen skolan slutade, saknar dem!

Alla butiker hade självklart specialerbjudanden ikväll och vi passade på. Vi köpte en ny kaffeburk, för vår var sönder. En friesbee (eller hur det nu stavas, haha), en drake (är som ett barn, älskar att flyga drake på stranden, jippi). Sen köpte älsklingen och jag var sitt fint läderskärp. Jag visar det en annan dag dock, orkar inte ta kort på det, är så trött, värmen tar kol på mig, haha..

Imorgon ska jag upp tidigt och äta en bra frukost. Sen ska jag hämta älsklingen och vi ska dra hem till pappa, ska måla hans hus imorgon :) eller börja i alla fall, vi får se hur det går, haha. Så nu drar jag mig till kojs allihop, hoppas ni får en fin kväll.



Pussipuss


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0