Nya Kläder - OBJECT

Tänkte visa upp lite kläder från dagens shopping. Jag var i stan tidigt idag för att träffa min vän Cecilia. Vi åt frukost/lunch på ett mysigt litet bageri i stan. Sen hamnade vi i favoritaffären i stan, och kunde inte låta bli att frossa i sommarens nyheter :)



Linne i mörkblått med vit spets från OBJECT (och mitt DIDDI armband)


Khakifärgade byxor, harlembyxor ;) Från OBJECT. Otroligt svala i materialet, man kan till och med använda dem under denna heta period. 



Det var min lilla shoppingrunda, mycket nöjd, hihi*

Snart ska jag på husvisning, inte för att köpa ett hus, men för att det är ett sött hus som jag ofta går förbi, och skulle vilja se hur det ser ut. Jag är helt enkelt lite nyfiken, hihi*. Sen ikväll ska jag ut med Pernilla, min sötis :) hihi*

Massa kramar, glöm ej att dricka vatten i solen :)  


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0