Så som JAG vill

Betyder det att man håller på att växa upp när man har sina egna rutiner som man helst skulle göra, som skiljer sig emot vad ens familjer gör? Jag har insett att jag är nog en typisk livsnjutare. Jag har inte ont av att jobba, men efter en slitsam dag vill jag bara dela ett gott glas vin med den jag älskar.

Jag tror jag är redo för att flytta hemifrån.

Helgen har varit bra, hursomhelst... Vi har spenderat den kring pappas hus, målandes och målandes. Visst tär det lite på humöret efter ett tag, det är ett stort och högt hus så det tar liksom aldrig slut. Du kan måla en hel dag och det känns som om det är en veckas arbete kvar, minst! Men men, vi har fått målat ganska mycket nu faktiskt, vilket känns väldigt bra. Tro det eller ej så är det faktiskt väldigt rofyllt att måla.


Nu måste jag dra. Hoppas ni får en fin kväll. PUSS


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0