StockholmSthlStockholm

Heeej!
Nu är vi hemma igen :) Vi har precis kommit hem från Stockholm, spenderat två nätter där. Bodde på mysigt och jättefint hotell och bara mös i ett par dagar.

Jag älskar Stockholm, det var speciellt fint eftersom det var såpass bra väder under tiden vi var där, vi hade tur. Jag och älsklingen har shoppat, fikat, ätit massa god mat och druckit väldigt gott. Jag kommer att lägga upp bilder ett par dagar från Stockhollm, har nämligen inte alla själv, Patrik tog med sin kamera oxå.


Självklart hade vi mycket tid över för att pussas


Guinness, älsklingens favoritöl


Inte min dock, jag håller mig hellre till vin än Guinness


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0