Big news!!! - and todays clothes!

Vi behåller spänningen en stund, för först vill jag visa vad jag hade på mig när jag skulle ut och fika med Sanna :)
B.t.w. jag gick upp tidigt idag och tränade på crosstrainern, 6 kilometer, hihi*


Blandat väder, blåsigt och osäkert. Därför valde jag svarta strumpbyxor och högklackat.


Ok, så till the big news.. Idag när jag kom hem från allt mys med Sanna så ringde det i min mobil. Kände inte igen nummret men svarade som vanligt. :) "Ja hej jag ringer från New Yorker" sa en röst i telefon!!!! För er som inte har hört talas om New Yorker förut så är det en klädkedja. Jag har nämligen sökt jobb där, och dem undrade ifall jag kunde komma på anställningsintervju nästa torsdag, hahah, jag blev så lycklig :)




Detta är bilder från deras hemsida, länk: http://www.newyorker.de/pages/en/fashion.html

Riktigt fräck affär verkar det vara, skulle verkligen vara en ära att få arbeta där. Åhhh, lova att ni håller tummarna för mig nästa torsdag, jag kommer säkert vara väldigt nervös, och vad ska jag ha på mig?? Haha.. Måsta vara drop dead gorgeous :)

Massa pussar från mig :)


Kommentarer
Postat av: The T♥

Sv; Nämen tack sötnooos för rösten !:')<3



åå tack så mycket ! och Desamma <3

okej, ska vi prenumenera på varandras? :D



Kramkraaaam !(:

2009-06-17 @ 21:49:59
URL: http://tajjz.blogg.se/
Postat av: The T<3

Sv; hihi, (A)<3



Ja, prenumenerar nu på din !(;



Puss o kram tjejen !:D

2009-06-18 @ 17:42:52
URL: http://tajjz.blogg.se/

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0