Blondinbella har städare!!!

Hahaha, jag skrattar så jag dör! Idag skrev lilla Bella att hon inte kunde vara hemma för...STÄDAREN skulle komma på eftermiddagen. Hon bor ju i en lägenhet! Visst, jag förstår att hon har mycket att göra, och Jens också, men är det verkligen så jobbigt? Antagligen. Jag läser faktiskt hennes blogg rätt ofta, tycker det är lite intressant, men ja var tvungen att poängtera detta speciellt, för det var så kul :) hahah...

För mig får hon gärna ha en städare, ja menar, önskar inte alla nån gång att dem hade en städare? Och en diskare framförallt, för alla oss som inte har diskmaskin!

Hahaha/ Jess


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Åh men tack så jättemycket, så glad jag blir :D

2009-06-02 @ 16:35:43
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0