Dåligt väder.

Jag vill bli helt frisk! Jag längtar efter att träna! Jag funderar på om jag kanske kan trampa ett par kilometer på crosstrainern som står där ute, hade vart så skönt, mamma har nämligen bytt sin motionscykel mot en crosstrainer. :) Men antagligen får jag bara hostattacker, men får nog försöka sen lite senare ändå, nån gång måste det ju ge sig. Tills dess tror jag att jag kurar ner mig i soffan och löser sudoku :)

Vi kanske ska ut och grilla ikväll får se. Fick höra att älsklingen har planerat att ha sin semester från nästa vecka och tre veckor framöver, resa???? :) Det skulle jag vilja i alla fall, får väl se om jag hinner få mig något jobb annars tar jag gärna en resa med sötnosen min.

Det blir i alla fall många mysiga dagsutflykter, vill bland annat till Liseberg snart! :)

Hörs snart igen :)


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0