E-news - Heidi & Seal

Åhh, jag har funnit en ny sida att surfa runt på. Ni känner säker till kändiskanalen E! Dem har även en blogg, där alla deras nyheter finns med, och mycket mer. Väldigt kul slöläsande.

Jag fann en nyhet om Heidi Klum och Seal, som är ett av mina favoritpar inom kändisvärlden. Den adresserar Karl Lagerfeld och hans påhopp som han gjort mot paret under den senaste tiden. Han hävdar att Heidi är för fet för catwalken, att ingen vet vem hon är och kanske det hemskaste, tycker jag, är att han smutskastar Seal. Enbart på grund av dem ärr hans ansikte är täckta av, som är spår från hans barndom.  

Seal, Heidi Klum

Varför måste idealet vara som det är? Heidi är inte för tjock! Jag blir bara ledsen när man döms helt och hållet på grund av sitt utseende. Jag hyllar dem båda för att dem ens står ut, och för att dem fått sitt äktenskap att fungera trots allt kändisskap.

Kramkram

Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0