för jag har tagit STUDENTEN!

En snabb uppdatering!! Igår tog jag STUDENTEN! Det är helt sjukt, jag har fortfrande inte förstått det! Dagen var helt underbar, perfekt.

Vi var ute dagen innan också och jag var inte hemma förrens vid tre på natten, men var ovanligt pigg på studentmorgonen. Älsklingen min hade gjort pannkakor till mig kvällen innan så jag fick ju i mig lite mat i alla fall, haha. Sen var det bara att göra sig iordning, ta på mössan och dra till parken för champangefrukosten :) *me love*...

Jag kommer att lägga upp massa bilder från min stora dag, men har inte kameran här (är hos Patrik) så lägger upp två bilder jag hade på mobilen.. från champangefrukosten:



 


 
Söta Peter i parken med champange!



Pernilla och Wilson posar mot solen, haha.. *snyggingar*

Ikväll ska vi ut igen. :) Har bokat middag på en krog och sen blir det festa festa festa!!!

Kommer att lägga upp bilder så fort som ja kommer hem igen och får tid, vilket kanske inte blir imorgon, rätt full dag då med, pappa fyller nämligen år :)
PUSS PUSS/ Jess


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0