Gårdagens Outfit

Heej, visst lovade jag er att lägga upp en bild på min outfit, visst gjorde jag det, och sen glömde jag bort det, fy på mig... Kom i alla fall på det igen och nu ska ni få den. Ni får dock inte dagens outfit för jag ligger till sängs sjuk med feber och känner inte alls för att ta kort på mig när jag ser ut som jag gör nu.

Gårdagens Outfit


Randig tröja från Zara, svart baslinne från Gina Tricot och mina nya jeans från Gina Tricot




Älskar jeansen!! Och min nya kamera som tar så fantastiskt skarpa bilder :)

Så, det var gårdagens outfit, nu ska jag börja ta kort på mina studentpresenter så får vi se om jag får lagt ut dem oxå! Och så ska jag dricka blåbärssoppa och mysa, det får man när man är sjuk ;)

Kramar från en sjuk /Jess


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0