HELGEN

FREDAG
På fredagen åkte jag och Patrik upp till papí. Där blev vi  välkommnade med champange och jordgubbar, vi firade nämnligen pappa. Det var jättemysigt. Grattis papí.

På kvällen gick vi til en sjö och grillade, med Johanna och Jens. Det var mysigt men knotten och myggen var för agressiva så jag o Patrik drog oss hem till papí och champangen igen, hihi.*


Papí och Karina :)


LÖRDAG
På lördagen var det tidig morgon som gällde. Alltför tidig! Men som tur var sötisen Karina uppe och gjorde pannkakor till oss, min absoluta favorit till frukost. Efter en underbar frukost åkte vi och hämtade Johanna och Jens, sen var vi snart på väg till Liseberg :)

Efter en lång bilfärd var vi framme, och vädret var underbart! Flumride var definitivt ett måste, och shit va blöta vi blev. Mina shorts var som om ja badat och mitt linne likaså, men det var bara gott att bli lite avsvalkad. Hela dagen var mysig, och älsklingen min var världens sötaste hela dagen. Han var så gosig :)

Hans mest fasande ögonblick under dagen var dock när vi skulle åka uppsvinget, och jag måste medge att jag var rädd, hahah.. Fotot nedanför var också aningen hisnande, men då var inte älsklingen med.




SÖNDAG
Efter en händelserik helg var väl tanken att bara slappa, men papí hade en annan idé. Han ska nämnligen måla huset snart, så, vi spenderade hela dagen med att tvätta rent huset. Det var inget lätt jobb precis, det är ett högt hus, och ett vitt hus, så det var verkligen smutsigt. Patrik som är så höjdrädd fick pappa upp på en stege för att tvätta, det var kanske den sista platsen jag förväntade mig att se honom, haha. Men huset blev verkligen bra när det väl var tvättat, kul. Jag har inget kort på det som klart, men jag har ett kort då Patrik sitter på taket, hahah...


Min lilla sötnos

Detta var vår helg, en helt underbar sådan.

Ha en bra tisdag, kramar!

Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0