Help me!

3 dagar kvar tills min arbetsintervju, och jag längtar så! Jag kan inte fatta att det kan vara möjligt att jag kan få slita och jobba igen. Jag älskar att jobba! Låter kanske knäppt, men det är verkligen så.

Jag tänkte be er lite om hjälp, vad anser ni att jag ska ha på mig när jag åker på intervjun. Det är trots allt en otroligt trendig affär, men är slitna ascoola jeans fel för tillfället? Och vad ska jag ha till?



Hjälp mig att välja? För jag vill verkligen ha jobbet!

xoxo/ hörs sen, har modetips till er..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej, första gången jag kikar in på din blogg. Gillar verkligen din header :) Om det är en trendig affär tycker jag verkligen att du ska ha jeansen. De är ju fortfarande aptrendiga. Vad du har till beror väl mest på vädret (ska ju bli sjukt varmt) men en färgglad topp (typ korall) till de ljusa jeansen tycker jag är snyggt. Viktigast är väl ändå att man ser pigg och glad ut tror jag och att man visar stort intresse för att jobba. Men det verkar inte bli några problem för dig vad jag kan se av ditt inlägg ;)

Ha det gött

2009-06-22 @ 12:45:55
URL: http://positivacarro.blogg.se/
Postat av: The T<3

Sv; haha vadå 'jasså??' :D

yepp !



okej (;



Kramis

2009-06-22 @ 17:24:42
URL: http://tajjz.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Eftersom jag vill ha ett par såna där jeans jag också så måste jag ju veta vad jag kan ha till i garderoben, och jag har några perfekta randiga lite pösigare tröjor från gina i min garderob =D en sån skulle vara skitsnygg till. Och att du liksom rullar upp ärmarna på den. Helst en svart/vit randig (y)

2009-06-22 @ 19:35:08
URL: http://fiiab.blogg.se/

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0