Home

Hemma är väl en konstig term. Jag har tre hemnycklar. Betyder det att jag har tre hem? Eller att jag alltid är välkommen på tre olika platser? Eller att jag är hemma när jag är där? Har JAG ett hem, eller är jag inneboende överallt.

Frågor som jag brukade fundera på, förr. Men inte idag. Jag har tre hemnycklar för att jag har tre hem. Enkelt. Nu är jag i ett av dem hemmen som det var ett tag sen jag besökte, hemma hos pappa. Det första jag kände när jag kom hit var lappsjuka, men det börjar gå över. Har varit med Johanna (love ya!) ett par timmar nu, och sa snart börja med maten, sen ska jag och Johanna hitta på något kul igen :)

Tack för att du får mig att känna mig hemma, Johanna. Det är hela vårt förflutna som får mig att minnas så många minnen när jag kommer hem. Och det är dels därför detta hem alltid kommer att vara så nära mitt hjärta, och för evigt i mina tankar. 


När jag kommer hit ser jag inte längre frågor som hopar sig kring varje hörn, jag ser svar...


/ Jessss 


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0