Kass uppdatering - but huge news! :)

FörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåtFörlåt!
Jag har inte uppdaterat på väldigt länge, men jag ska berätta för er vad som har hänt dem senaste dagarna :) Det har varit händelserikt :)

Men det kommer jag inte göra idag. Imorgon kommer jag att berätta mer, och lägg in lite bilder.
 
...but huge news!
JAG FICK JOBBET JAG SÖKTE :) JAG SKA BÖRJA JOBBA PÅ NEW YORKER!!!!
De ringde idag och berättade att dem ville anställa mig som deltidare, 50%. Jag var så lycklig att det bringade tårar i mina ögon. Jag har hoppats så, men hela tiden varit så rädd för vad som väntat, men nu känns det så skönt att veta att man har ett jobb. Ingen mer osäkerhet. *happyhappyhappy*


Många kramar, hör av mig imorgon, nu ska ja dricka lite vin :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis, kul att det funkade :D Tack för kommentaren om min blogg också! kram

2009-07-04 @ 13:54:43
URL: http://positivacarro.blogg.se/

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0