Listan...

1. Hur gammal är du om fem år? Gammal, 24
2. Vem var den sista du träffade? Alldeles nyss, mamma
3. Hur lång är du? 176, och älskar klackar!
4. Vilken var den senaste film du sett? Kommer inte ihåg, hade fullt upp med att äta pistagenötter, min nya last, haha!
5. Vem ringde du senast? Peter
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Älskar dig såå! - Till älsklingen!
7. Vad är dagens planer? Dagen är snart slut, men ja satsar på att sluta ha feber!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på, vill jag ha svar på en gång ringer jag..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Nyss
11. Vilken ögonfärg har du? Grönmelerade
12. När vaknade du idag? 11
13. Har du någon gång hittat en katt? Nope
14. Vilken är din favoritplats? Platsen mellan min älsklings armar
15. Vilken plats föredrar du minst? Nånstans där det blåser och är kallt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Som tur är så vet jag inte det nu...
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker, alltid varit rädd för det.
18. Vem fick dig att skratta senast? Peter
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, liten söt
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Without
22. Hur många kuddar har du i sängen? För många för att räkna
23. Hur många landskap har du bott i? 2, fast två länder också..
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Faktiskt inte.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota i gräset, strumpor inne och skor för utgång!
26. Är du social? Ja, för det mesta. Är jag stressad så är jag oftast fokuserad, men annars är jag social till 1000
27. Vilken är din favoritglass? Kulglass, smakerna: choklad, blåbär och melon
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hjälpa barn
29. Tycker du om kinamat? Mums
30. Tycker du om kaffe? Ett måste på morgonen.
31. Vad dricker du till frukost? Hallo???! Kaffe!!!
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, den som är ledig.
33. Kan du spela poker? Självklart, poker face!
34. Tycker du om att mysa? Nej, ÄLSKAR att mysa!
35. Är du en beroendemänniska? Finns det sånna? Haha, NEJ inte ja..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Kungen!
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Japp japp
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, sand mellan tårna och salt i håret.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Fika och diverse shopping, skor och kläder.
42. Äger du dyra smycken? Ja.
43. Har du någon gång testat narkotika? Har aldrig kommer aldrig!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? After Eight
45. Vem är den roligaste människan du känner? Pernilla
46. Välj ett ärr på din kropp? Under mitt knä. Stort. Fint sommarminne!
47. Vad har du för ringsignal? Don't worry, be happy! - Bob Marley
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mamma har sparat dem.
49. Flirtar du mycket? Nej, men uppfattas så ibland, jag är bara trevlig.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I Paris! J
51. Kan du byta olja på bilen? Självklart! Pappas flicka.
52. Har du fått fortkörningsböter? Inte än.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hmm.. Läser SNÖ nu.
54. Läser du dagstidningen? Lite granna, till morgonkaffet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope.
56. Dansar du i bilen? KONSTANT
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kom ihåg lapp
59. När var du i kyrkan senast? På min kusins konfirmation, länge länge sen.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som kommer min väg!


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0