Mina studentpresenter! - massa bilder

Studentveckan var definitivt den bästa i mitt liv, vi hade sååå kul :) men något som jag ännu inte visat för er är mina studentpresenter...

Utav min kära mamma fick jag en helt underbar klocka! Vi var och letade efter den perfekta klockan ihop och mitt mål var att finna en riktigt stor herrklocka, och om vi gjorde! Haha.... Märket heter TW STEEL och har ett Schweiziskt ur, vilket är dem bästa. Jag fick också lära mig att märkesklockor som Mark Jacops, som jag först kollade på, har mycket sämre ur i sig, budgetur helt enkelt, tråkigt nog. Så jag valde bra ur, och absolut design, love it!



Älskar alla små urtavlor som visar allt möjligt :) Typ datum, sekunder och så.



Bandet på klockan är svart som ni ser, i äkta skin.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Till min bloggs fördel fick jag något som jag verkligen tycker var kul. Något som jag kan öva min kreativa sida med. Utav min älskling, Patrik och pappa fick jag en kamera! Det är en canon EOS 1000D och den är helt fenomenal att fota med. För någon som mig som bara har använt digitalkameror och liknande innan är det ett stort hopp till systemkamera. Jag älskar att ta kort numera, fotar allt omkring mig. Så jag hoppas på att få visa upp massa bilder på bloggen.



Here it is, ma baby!

Jag fick också tillbehör till lilla kameran. Nu har ja inte tagit kort på dem, men fick väska, minneskort och ännu ett objektiv :) Lucky meee!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu tycker jag att vi går över till några av smyckena jag fick :) Det var värre än julafton för mig, hihi*



Från Avi & Lena (märket) en stor silverrosring som jag fick av kära mor! Divine!



Ett halsband och armband från mitt favoritmärke, DIDDI, älskar alla budskap dem skriver på deras berlocker...hope, faith, love true....




Ett armband som jag fick av lillsyrran, väldigt fint! Det är av märket Dyrberg/ Kern :)



Till sist... Detta är inte vilken ring som helst, för mig är det en mycket speciell ring. Det är min mormors ring. Hon har haft den varje dag så länge jag kan minnas, hon är som jag, älskar smycken! Det är en guldring med en rosa sten i. Jag fullkommligt älskar den, och har sen jag varit liten frågat mormor om jag får prova hennes rosa ring.. Världens finaste present, tack mormor!

PuSs AlLa GlAdA / JeSs 


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0