Smoothie-tips!

Det där med en tidig morgon gick väl sådär, men jag vaknade i alla fall tidigare än igår, gick upp klockan 11. Så imorgon går jag upp klockan 10, en timma tidigare varje dag.

Ett bra sätt att börja dagen på är med att dricka en smoothie :) Du får i dig massa frukt och nyttigheter och det mättar...

Dagens recept:
- 1 Banan
- 1/4 Vattenmelon
- Ca 1 1/2 glas med yoghurt (jag använde valio naturell)

Det är allt som krävs för att få en nyttig och bra start på dagen. När jag har blivit helt frisk funderar jag på att börja dagen med att träna, det skulle vara väldigt skönt.



På bilden, min underbara smoothie, sekunder innan mixning :)

Kramkram, ha en bra måndag :)

Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0