Studentbilder

Jag har visat så lite bilder från min student så ska visa lite fler för er.. åhhh, vilken underbar dag det var!



Haha, tokiga jag ska visa min skylt högst så alla kan se...



Jag och papps



Här öppnar jag presenter...

Jag kommer lägga in fina bilder på det som jag fått oxå, men just nu har ja inte tillgång till allt, har precis kommit hem, men mina saker är fortfarande kvar hos älsklingen, hoppas på att han är snäll och kör hem dem senare :)

Massa pussar till er, och tack för att det är så många som besöker min blogg just nu, JÄTTEKUL! Hoppas att det fortsätter så!!! :) Hörs senare, och då visar jag DAGENS OUTFIT!


KiSsEs/JeSs

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag Älskar din blommiga top! Vart har du köpt den?

2009-06-08 @ 22:01:56
Postat av: Jelda

GRATTIIIIISSSSSS :D

2009-06-08 @ 22:35:53
URL: http://Jelda.se
Postat av: Jess

Heeej!

Den blommiga toppen kommer ifrån MQ, märket är Paris Kate and I.



Älskar den oxå :) hihi*



PUSS

2009-06-09 @ 15:52:32
URL: http://oppositesattract.blogg.se/

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0