Vågar man flyga?

Det är kanske frågan man ställer sig nu när dem faktiskt har börjat tappa bort flygplan sådär hux flux... Inte särskilt säkerhetsgivande, men men, vad gör man när kusin ringer och frågar om man vill komma och hälsa på henne under hennes sista veckor i London, jo, man kollar efter biljetter, haha!

Kollat ryanair nu, och tyvärr verkar dem ha de billigaste biljetterna, tycker inte om att flyga med dem, dåliga plan och dåliga avreseplatser. Ska ta och kolla SAS och liknande, det erbjudandet som ja fann på ryanair var såpass dyrt att det kanske kan finnas en billigare sista minuten nånstans :) hoppas kan man alltid.

Det finns dock ett litet krux, med det hela... Tänk om ja får ett jobb, eller om någon ringer med ett jobberbjudande när jag är borta. Det är väl inte hela världen kanske, men ja funderar på ifall jag ska gå och höra med dem som jag tror att jag kanske kan ha fått ett jobb hos och se om jag inte skulle kunna få ett svar. Det är så stressande att inte veta ifall jag får det eller inte. Jag vill verkligen ha det nämligen. Hoppas hoppas...


Så, bara en snabb liten update, nu ska ja tillbaka till sökandet av flygbiljetter. Uppdaterar nog med lite roliga bilder sen, det är ju trots allt studentveckan denna veckan :)

PUSS/ Jess





Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0