Vart tog denna dag vägen?

Så kan det gå. Sent igår kväll åkte vi hem från Papí, och det märktes på oss båda att vi var riktigt trötta imorse. Vi vaknade kl 12!! Ush! Hatar att sova så länge, kanske just för att så många av dem senaste dagarna har blivit just så. Imorgon ska jag gå upp tidigare, om inte för att blogga, haha! Det får vara min motivation.

Älsklingen fick dock en väldigt mysig idé när vi låg och trilskades med tanken av att gå upp. Jo, nybqakat bröd och massa gottit till frukost. Så vi drog till affären (jo, en liten protest från mig kom för att ja var tvungen att följa med) och köpte nybakat bröd, juice, gröt, pålägg, yoghurt, vattenmelon och en massa gottit.

Inte för att vi orkade att äta allt, men ändå...

Vi hann med att träffa Patriks syster, Katrine, en snabbis, hon gav mig en studentpresent. Så sött av henne! Ni kan få en bild av den senare har ingen kamera här. Det var ett rött armband från baglady :) Me like!

Sen blev jag hungrig och vi åkte hem, b.t.w. bästa låten idag måste vara "Hotel california" :) Very good good...

Allt som allt, en mysig dag, trots att man varit lagom trött hela dagen för att man gick upp för sent.. Haha

Puss och god natt, hoppas ni sover gott!


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0