ModeMässa

Idag bär det av på modemässa. Vet inte riktigt var i stan den ligger, men Peter kommer och hämtar mig så det är lugnt, hihi... Inträdet är bara 100 kronor, och i slutet av mässan kommer det utses en vinnare. Dem som tävlar är designers som ännu inte slått igenom riktigt och dem tävlar om att få sälja sina kläder på MQ. Jag vet inte hur mycket dem ska få sälja, om det bara är ett plagg eller så, men det är ju stort ändå, MQ finns ju överallt.

Jag hoppas att det blir intressant och att det är mycket fina kläder. Men snart måste jag nog gå och göra mig iordning, för man vill ju se bra ut när man går på något sådant här, hihi* Jag tror det blir en svartvit kjol, väst, skinnjacka, och sjal.

Massa pussar på er alla, hoppas att ni får en underbar Söndag/ Jess

Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0