Balen imorgon...

Imorgon är det bal. Jag börjar faktiskt bli lite nervös, mest över hur mitt hår kommer att se ut, men också för allt annat. Jag tror att det kommer att bli superkul :) och ser verkligen fram emot det! Nu har jag precis duschat och plockat ögonbrynen smörjt in mig i god lotion (bioterm) och en massa sånt mas. Det är verkligen massa små saker som ska göras nu tills imorgon för att man ska se så fin ut som möjligt.

Så det som jag har kvar nu är att:
- Måla manikyr
- Testa klännignen och allt tillsammans
- Och massa annat skönhetsgrejs som jag bara inte orkar skriva upp, och knappt kommer ihåg, haha


Jag kommer självklart lägga upp bilder från balen på bloggen. :) Men det blir inte förrens på torsdag eller fredag.
Kram / Jess


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0