Beroende av smink? - räknas nagellack?

Jag har aldrig varit särskilt beroende av smink. Inga svårigheter med att gå till skolan utan det, inga problem alls.. trodde jag... För första gången på kanske ett år bestämde jag mig för att ta bort allt nagellack. Tog fram ta-bort-grejsen och satte igång med putsandet. Ingen mer fin färg på tosarna, och ingen fin färg på fingernaglarna.

Då kommer vi till det extremt löjliga. Jag har aldrig förstått tjejer som inte kan visa sig utan smink för sina pojkvänner. Men så satt jag där i soffan med sockar och allt. Varmt var det och jag tänkte ta av mig sockarna, sen kom jag på det, mina fula naglar skulle ju synas, hahaha! Kan ni fatta vad löjligt... Så målade alla naglar snabbt, bara för att få lite färg och kände mig med ens mycket finare. :)

Det är konstigt vad man kan anklaga andra för att vara löjliga, när man inte inser vad löjlig man själv kan vara..




Alla mina underbara nagellack, vad skulle jag göra utan dem?! HAHA :)

PUSSSSSS/ Jess


Kommentarer
Postat av: PernillaP

men jag är samma med nagellack, jag känner mig naken utan det!

2009-05-06 @ 16:53:36
URL: http://pernillap.devote.se/

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0