Buzy day

Hur kan en dag vara så full utav aktiviteter fast än att man inte ska till skolan? Jo, ni ska få en snabb lista över vad jag har att uträtta idag...

- Dammsuga - (hatar det!)
- Åka till Frissan och göra fina slingor! :)
- Göra matte - (har prov på fredag)
- Läsa massa geografi - (prov imorgon)
- Allmänt städa hemma... :(
- Träna - (troligen en go promenad)
- Kanske sola en stund (kan knappast räknas som en del av min "to do list" men men ;) )

- Hämta älskling från jobbet
- Bio ikväll - (Änglar och demoner)


Detta är alltså dagens schema, och nu ser jag att klockan börjar rulla på rätt snabbt om bara en timma måste jag åka till frissan, och jag vet knappt var hon bor :P (hon har sin salong hemma numera, men hon e världens sötaste frisör :) )


Bio:n kommer jag att skriva om senare ikväll eller imorogon.. nu måste jag göra något åt mitt morgonutseende och dricka lite kaffe innan departure..


Eftersom vi ska se på världspremiären av Änglar och Demoner senare så får ni tycka till om vad ni tror om filmen, eller vad ni tyckte om boken... Jag har läst boken och det är utan tvekan den bästa jag läst... har stora förhoppningar på filmen..

PUSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0