Dagens spännande händelse & mysbilder från helgen

Idag har det verkligen varit storm ute. Självklart tyckte jag att det var viktigt att vara lite aktiv idag så jag och mamma gick ut på långpromenad, men det var tufft för vi höll verkligen på att blåsa bort, haha...


Dagen började dock med att min älskling ringde och väckte mig, och glad var kanske det sista jag blev. Han ringde för att säga att hans telefon hade dött och han hade glömt bort koden, så han bad mig åka hem till honom och se vad den var, för han hade sparat den på ett papper. Haha, nyvaken och detta var det första man fick höra? Arg och trött var jag, haha, så jag bad honom ringa tele2 och inte mig och la på.

Förutom detta hände en spännande grej idag, jag och mamma bestämde oss för att tanka Patriks bil när vi ändå var ute och köpte jordgubbar :) jag kör fram till bensinstationen, vi konstaterar att bensinlocket är på höger sida, men sen då? Vad skulle vi tanka med? Haha, valen var besin: 95 el 98 el etanol eller diesel. Diesel och etanol visste vi ju att det inte var, men var det 95 eller 98? Ingen aning. Men vi gissade, för det var ju pinsamt och ringa om hjälp, haha. Kliver ur bilen och får tillsist in kortet åt rätt håll i automaten och efter det var det faktiskt inga problem. Haha, vem visste att det skulle vara så enkelt att tanka, nej men allvarligt, jag var lite nervös, hahahaha!

Nu tänkte jag ladda upp några mysbilder från förra helgen. Jag och min älskling hade så mysigt, åkte båt i blåsten ut till en liten ö och åt väldigt god mat och gck på en mysig promenad bland kusthusen.  Jag älskar att Patrik alltid vill hitta på en massa mysiga grejer.....



Jag i min goa indiantröja och i Patriks famn, ute på havet...*kallt*



Jag fick en puss oxå! Tur man kan ha ibland...hihi



Väl på ön bjöd älskling mig på den godaste maten jag ätit på länge! Årets första färskpotatis, lax, räkor och sallad. Det var underbart, och jag var såå hungrig! Det var verklligen en jättemysig dag. :) Jag älskar dig Patrik!

Puss/ en lyckligt lottad Jess


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0