Ett bildspel av förra och denna helgens mysigheter :)

Vi börjar med förra helgen.. Då vi åkte till stan och mös..


Självklart tvingade Patrik upp mig på nån kulle, som man BARA behövde gå typ 200 trappsteg för att komma upp på.. hihi




Efter det fick jag dock min belöning. Kanske världens största kanelbulle.... :)



... men jag blev ju mätt efter att bara ätit såhär mycket, som b.t.w. motsvarade typ tre bullar, haha..



Efter en tung dag på stan, eller inte, så slappade vi med en bra film och en god flaska rött (ps. alkohol är skadligt, som man ska säga när man är politiskt korrekt, så nu vet ni det, hihi)



Denna helgen som just varit spenderades dels här. På en klippa mitt ute i ingenstans. Det var helt vindstilla och väldigt soligt, inte ett enda moln. :) Helt underbart, lite fika, lite plugg (obligatoriskt) och lite kortspel..



Ännu en vacker bild från var vi var.. Älskar denna plats.



Söndagen åkte vi runt o shoppade och gick på promenad, och se där, jag fick en blomma i håret... :)

Detta var bilderna från mina senaste myshelger, haha, ska försöka att uppdatera med bilder oftare. Nu är det ju inte så mycket plugg kvar heller så det ska nog inte bli några problem.

Massa soliga leenden från oss...


Kommentarer
Postat av: A

Vilket härligt hår du har, älskar lockar! Puss.

2009-05-18 @ 20:09:59
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: Randy

Vad stora kanelbullarna var :P

2009-05-18 @ 21:29:45
URL: http://randys.se
Postat av: Foki

svar: Tack så mycket! ^^



Ååh! Vackra bilder! Vacker miljö.



Kram!

2009-05-18 @ 23:44:17
URL: http://foki.blogg.se/

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0