Filmrecention - Änglar och demoner

Igår var jag och Jessica på bio igen för första gången på mycket länge. Det var premiär kväll för Änglar och demoner med Tom Hanks, Stellan Skarsgård mfl. Tycker inte filmen håller samma mått som föregångaren (Da Vinci koden). Stundtals tempofylld dock fattig på historisk fakta. Filmen svängde betydligt mer än vad den första gjorde vilket gjorde att man aldrig egentligen visste hur det skulle sluta.

En sak som slog mig under filmen är varför svenska skådisar (manliga i detta fall) alltid, eller nästan i alla fall är bad gays? Är de det lömska utseendet vi har eller den knarrig engelska?

Eftersom jag är svag för filmer med historiska inslag gillar jag filmen, dock är den lite luddig och många tempoväxlingar vilket jag inte klarar av med mitt snurriga huvud! Tur jag hittar hem, ibland.

Nu återstår väl bara att säga god natt!

GOD NATT! ;9

Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0