Nu har älsklingen åkt

Patrik ska bort med jobbet denna veckan och nästa, perfekt timing nu när jag snart tar studenten... eller inte! Ville verkligen inte att han skulle åka, och har småsurat på honom lite för att han åkte, men han kunde ju inte direkt stannat, det var ju jobb det handlade om.

Han kommer i alla fall hem på min student :) och så kommer han hem till helgen :) Det är bara att jag är inte så van vid att inte träffa honom, jag är däremot van vid att vi träffas varje dag. Kanske kan det vara bra att vara ifrån varandra lite, få lite luft under vingarna. Men just nu känns det långt till fredag. Men jag har massa kul att sysselsätta mig med hela veckan så den ska nog gå fort :)


Veckoresumé

Imorgon är sista dagen som jag tänker plugga, haha! Då ska sista arbetet redovisas, så skönt. Sen på kvällen är det bankett, då lärarna pratar och spexar :) Ska nog bli kul.. Onsdag är jag ledig, hoppas att det är sol och gott väder s man kan vara utomhus, och sen på tosdag ska jag nog åka till stan och kolla på studentpresent med mamma. Har önskat mig en klocka :) Så det är ju faktiskt hela veckan, sen kommer älsklingen hem igen :)

Visst är det en underbar känsla att ha någon att sakna :)



*token jag saknar*

Kramar från / Jess - ha en bra dag :)


Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0