Stryker kostymen

Så var det dax igen (bli itne chockad älskling men jag skriver faktist). Ska på bal imorgon med flickvännen, ska bli jätte kul! Förra gången fick man ju gå med två barndomskompisar, kul men inte så där speciellt som detta kommer bli! Har varit och klippt mig idag, men raka mig får jag inte! Tjejen vill att jag ska se lite ruffsig ut. Annars blir outfitten en gråkostym med fluga som matchar Jessicas klänning. Blir nog riktgit snyggt! En bild kommer på torsdag så håll utkik!

Den närmsta tiden framöver kommer jag att befinna mig i Strömstad, ska vara där med jobbet och bygga på en butik som öppnar den 29. Kanske möts där mellan alla norrmän?

Trevlig kväll!
/PN

Kommentarer

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0