Studentbalen 2009

I onsdags var det bal! Jag vet att vi är sena med bilderna, men har bara inte suttit vid datorn så mycket sen dess. Balen var jättemysig, vi tog kort, åt massa god mat och dansade massor! :)

Här kommer några bilder på mig och min älskling från balen:


Jag bär en olivgrön klänning från Chelsea och svarta skor från bianco (med skyhöga klackar!)

Patrik bär en grå kostym från Zara och svarta mockaskor från Hambursundsskor. Hans detaljer i grönt är uppsydda av sjalen som var till min klänning.




Hihi* världens största smile! Vi övade på detta smile heeela kvällen! Haha



Våra vackra vänner! Alla var såå fina den kvällen, det är ju det som är det roliga :)

Så, det var ett smakprov från vår bal :)
Pusselipusss / Jess


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack så mycket sötnos ! Ni var oxå superduperfina ! Jag gillade din färg på klänningen jättemycket ! Hoppas allt är bra med dej oxå ! Äntligen är det snart studenten ! :D

2009-05-24 @ 22:17:49
URL: http://maariehaansson.blogg.se/

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0