Studentbankett

Idag var det dags för studentbanketten, som jag nästan missade för att jag hade intalat mig själv att det var på onsdag. Idag var också det sista dagen med plugg under hela min studenttid! Det är helt sinnes! Jag kan inte förstå att det är slut. Kanske låter det helt tokigt men alla på min skola förstår när jag säger att det finns ingen härligare känsla än när man:

- Skrivit klart en vetenskalig uppsats
               argare blir man dock när skrivaren inte fungerar (det gör den aldrig)

- När man lämnar in ett välarbetat arbete i facket till lärarna

- När man tar en kaffepaus mitt i lektionen och går ner till Pia i kaffeterian

- När någon har en hissnyckel och kallar på hissen (som bara lärare får använda)

- När parken utanför har blivit grön och man sitter ute i den och myser med Peter


Allt detta låter nog väldigt främmande för någon utanför vår skola, men ni får helt enkelt lita på mig att det är känslor som man aldrig kommer att glömma. Som man kommer att sakna...


Puss / Jess <3


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag använder stilmallen "BubbleGum" .. :) Värsta gott med ingen skola nu ! :D

Pussar <3

2009-05-27 @ 09:38:48
URL: http://maariehaansson.blogg.se/

Vi hatar elaka kommentarer! - skriv nått sött!:

Namn:
Ska vi komma ihåg dej?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0